Hverdage 9:00 - 16:00 PÅ TLF.: 29-84-01-77

 

Reklamationsbehandling

Makalay.dk dækker de fragtomkostninger der måtte være i forbindelsen med en reklamation, såfremt reklamationen er berettiget og fragtomkostningerne er rimelige. Husk at sende varen tilbage i forsvarlig emballage, og at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen, som er opstået inden 24 måneder efter købet, og at du derfor enten kan få varen repareret, ombyttet, få pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Reklamationsretten dækker ikke, når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, skadeforvoldende adfærd, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Ved reklamation, fejl og mangler eller ved udeblevne leverancer kontakt venligst Kundeservice på telefon 29840177 eller mail: kontakt@makalay.dk. Kontakt os altid inden du sender varen retur, da der kan være en anden procedure for den pågældende vare. Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Varen sendes til:

Makalay.dk / Kongsbakbrands Aps

Høfdingsvej 34, Opgang C2

2500 Valby

Bemærk! Varer der returneres UFRANCO eller på efterkrav, nægtes modtagelse.